Главная » 2012 » Декабрь » 6 » Юдіна Наталія Володимирівна: З наукою переможемо! (стаття у газеті "Київський політехнік")

Юдіна Наталія Володимирівна: З наукою переможемо! (стаття у газеті "Київський політехнік")

21:20
Главная » НАУЧНЫЕ ПРОЕКТЫ (дистанционные курсы/семинары/тренинги) »»»

Юдіна Наталія Володимирівна: З наукою переможемо! (стаття у газеті "Київський політехнік")

Стаття опублікована у щотижневій газеті Національного технічного університету України "КПІ" "Київський політехнік" №37, 2012, від 06/12/2012.

Кінець року для нашого університету ознаменувався приємною подією: двоє науковців НТУУ "КПІ" відзначені Премією Президента України для молодих учених. Її присуджують за видатні наукові дослідження, які сприяють розвиткові гуманітарних, природничих, технічних наук, заохочують суспільний прогрес і утверджують високий авторитет вітчизняної науки у світі. Лауреатам, крім премії, вручається почесний знак із зображенням богині Афіни Паллади та гаслом "SCIENTIA VINCES" (лат. – наукою переможеш).

Н.В.Юдіна, к.е.н, ст. викладач кафедри промислового маркетингу ФММ удостоєна відзнаки за роботу, що стосується управлінських рішень у рекламній діяльності поліграфічних підприємств. На сайті Комітету Державних премій у галузі науки і техніки про її працю сказано: "Оцінюючи роботу в цілому, необхідно відмітити неординарність підходу до дуже складної і багатоаспектної проблематики, революційну сміливість і новаторство автора, а головне – перспективність рекомендацій не тільки для поліграфічних підприємств України, а й для підприємств країн СНД зі схожою ринковою економікою". Наталія Володимирівна люб'язно розповіла "КП" про свої наукові пошуки.  

Ми на правильному шляху

Праця "Управлінські рішення в рекламній діяльності поліграфічних підприємств" присвячена створенню інноваційного міждисциплінарного знання на перетині економіки, маркетингу, математики, психології та інженерії. Її призначено для підвищення ефективності управління виробничими поліграфічними підприємствами України.

Чому розглядаються саме поліграфічні  підприємства? По-перше, вони мають суттєву підтримку з боку держави: поліграфію віднесено до пріоритетного напряму розвитку України та надано державні дотації. На ближчі роки поліграфічні виробництва звільняються від окремих податків, що дозволить їм за цей період налагодити діяльність та отримати стабільний прибуток. Запропонована в моїй праці методика і є тим ефективним інструментом, що допоможе підприємствам вкластися в надані строки. Як молодому науковцю мені приємно, що зроблені кілька років тому передбачення щодо актуальності цієї тематики сьогодні підтвердилися на практиці. За першою (інженерною) освітою я хімік-кібернетик і не з розповідей знаю, наскільки важливими для промислових підприємств є питання підтримки. Чимало моїх однокурсників нині працюють за кордоном, а нове покоління інженерів не бачать чітких перспектив на українських виробництвах.

По-друге, відзначена праця має чітку практичну спрямованість. У ній розглянуто, чому роль маркетологів-економістів на підприємстві поступово змінюватиметься. На перший план виходить обслуговуюча функція маркетингу. Саме за таким стратегічним напрямом змінюється ставлення Податкової служби до підприємств, що сприяє ефективності їхньої співпраці. У найближчому майбутньому маркетологи й економісти мають працювати над конкретними, актуальними, практично спрямованими питаннями, замість теоретичних філософствувань.

Для мене була дуже важливою підтримка з боку Видавничо-поліграфічного інституту НТУУ "КПІ" та його директора проф. П.О. Киричка, яку я отримала ще на початку свого наукового пошуку. У ВПІ добре розуміють, що ефективна рекламна діяльність поліграфічного підприємства – це запорука ефективного майбутнього поліграфічної галузі. А успіх окремої галузі забезпечує ефективну економіку держави в цілому. Так, цеглинка за цеглинкою, шляхом застосування інновацій і наукового підходу в практичній діяльності виробничих підприємств ми відбудуємо ефективне функціонування всієї України. Уже сьогодні я бачу, що окремі положення цієї наукової праці, якими я ділилася на заняттях зі студентами, ефективно застосовуються як аналогії в інших галузях економіки України, а також інших країн світу. А це означає, що ми знаходимося на правильному шляху.

Сила колективу

Хочу також зазначити, що Комітет з Державних премій у галузі науки і техніки на своєму сайті http://www.kdpu-nt.gov.ua/work/m23 та форумі організував широке обговорення робіт, представлених на здобуття Премії Президента України. Студенти, випускники, аспіранти, молоді викладачі та поважні вчені НТУУ "КПІ", представники поліграфічних підприємств активно включилися в обговорення, за що я їм вельми вдячна. Це був справжній вияв демократії й прозорості. Я уважно вчитуюсь у кожне слово кожної людини, яка залишила свій запис про мою працю та про мене як представника колективу викладачів НТУУ "КПІ", особливо радію коментарям студентів. Адже молода наука в університеті існує для студентів і заради студентів. Саме вони є майбутнім України, їм розвивати і зміцнювати нашу державу.

Про молодих учених

Чи легко бути молодим ученим? Знаю, що від проблем, з якими я зіткнулася, потерпає більшість наукової молоді через існування так званих "подвійних стандартів", як висловився М.З.Згуровський на своїй сторінці в соціальній мережі. Тож хочу звернутися до молодих у науці: коли маєте бажання працювати тут і маєте певні здобутки, будьте готові до того, що станете комусь на заваді. Подвійних стандартів ще чимало навкруги, але вони невічні і нестійкі, бо за ними немає правди. Оскільки саме нам продовжувати історію КПІ і розвивати його наукові школи, маємо займатися наукою і сподіватися на справедливість. Думаю, що моя перемога в конкурсі "Молодий викладач-дослідник – 2007" і цьогорічна перемога в конкурсі на здобуття Премії Президента України для молодих учених є переконливим свідченням, що справедливість існує.

Н.В.Юдіна, к.е.н., ст. викладач ФММ

Категория: НАУКА | 863 | Добавил: ScarletSails | Теги: Премія Президента України для молод, Юдіна Наталія Володимирівна, Юдіна Н.В. | Рейтинг: 5.0/1 |